Nyheder

Massey Ferguson løfter sløret for en række kundesupporttjenester

Massey Ferguson lancerer en række nye kundesupportydelser, der gør det nemmere at eje og anvende MF landbrugsudstyr.

Denne række af servicerelaterede produkter markedsføres som ‘MF Services’ og omfatter finansiering, udvidede garantier og service, telematik, præcisionsdyrkningsteknologier og originale reservedele.

“Vores overordnede mål er at gøre vores landbrugsmaskiner til de mest tilgængelige og fleksible for landmænd og maskinstationer, der har blik for driftsudgifterne, forretningsplanlægning og budgetlægning”, forklarer Campbell Scott, Massey Fergusons marketingdirektør. “Vi er klar over, at vores produkter bliver købt som maskinredskaber, der i sig selv genererer indtjening for kunderne. Derfor er det vores mål at sørge for, at kundernes maskiner fungerer optimalt i en så stor procentdel af tiden som muligt”.

Besøgende på dette års Agritechnica udstilling i Hannover i Tyskland vil ved selvsyn kunne opleve det store udvalg af servicetilbud, som beskrevet herunder.

MF Services

MF Care: Dette dækker en række omkostningsbesparende, udvidede servicepakker, herunder eftersyn og reklamationsret. Det præcise tilbud kan skræddersys efter kundens behov på baggrund af det ønskede antal år, antal timer, maskinspecifikation og graden af dækning.

MF Connect: Med telematik til maskinstyring tilbydes der to niveauer af konnektivitet. Det første niveau gør det muligt for kunden at få adgang til en website, hvor han selv kan kontrollere præstation og placering af sin MF maskine. En mere avanceret version gør det muligt for kunden at give sin lokale MF forhandler adgang til disse oplysninger, så denne kan tilbyde forebyggende vedligeholdelsesløsninger.

MF Technology: Et tilbud med en lang række teknologiløsninger, der omfatter satellitkontrolleret Auto-Guide styring, ISOBUS redskabskontrol og præcisionsdyrkningsværktøjer, såsom opgavestyring og variabel tildelingskontrol. Alle disse løsninger er udviklet til at gøre hele landbrugsdriften mere produktiv og effektiv med optimeret brug af udgifter og driftsmidler.

MF Tech Support: Som støtte for Massey Ferguson udstyr sørger en gruppe systemer, processer og personer for at sikre både driftseffektivitet og løbende forbedring af de maskiner, der er i drift. Ud over kundeservice døgnet rundt med ‘ét nummer’ er MF’s teknikere en del af en infrastruktur, der deler information mellem landmænd, MF forhandlere og teknikere, så der opnås proaktiv produktforbedring og et endnu bedre driftsforløb.

AGCO Parts: De logistiktjenester i verdensklasse, der ydes af AGCO Parts, er standard for alle Massey Ferguson produkter med eftersyn og reparation af maskinen i hele dens levetid. Kunden får ro i sindet, fordi han ved, at han modtager originale udskiftningsdele, der med garanti passer og fungerer i henhold til Massey Fergusons tekniske kvalitetsstandarder.

AGCO Finance: Med støtte fra et erfarent ekspertteam kan Massey Fergusons produkter finansieres i henhold til kundens likviditet og betalingspræferencer, så selv den dyreste specifikation bliver tilgængelig for landmanden.

“Alle, der vil have succes i dag, har ikke kun brug for højtydende, pålidelige og økonomiske maskiner, men også en professionel partner, der tilbyder et komplet udvalg af serviceydelser”, forklarer Campbell Scott. “Med MF Services giver vi vores kunder ét enkelt kontaktsted for alle nuværende og fremtidige tilbud, så de kan holde forretningen på rette spor og maskinerne klar til brug. MF Services sikrer, at hver enkelt maskines driftstime er en succes, og giver kunderne frihed til at fokusere på det vigtigste, nemlig at drive landbrug”.