Nyheder

AGCO’s Harvest Promise er tilbage i 2015

Som et udtryk for vores ønske om at levere en enestående eftermarkedsservice tilbyder AGCO Parts fortsat Harvest Promise for høstsæsonen 2015*.

“Vores unikke AGCO Harvest Promise er vores løfte om, at hvis den helt usædvanlige situation skulle opstå, at vi ikke kan levere en kritisk reservedel** inden for 24 timer***, så betaler AGCO kompensation, så kunden kan hyre en maskinstation eller en anden maskine til at klare opgaven, indtil kundens egen maskine kan køre igen****”, siger Falk Seidenfaden, direktør Global og EAME Harvesting Parts.

Harvest Promise indgår nu i det store udvalg af servicetilbud, produkter og support, som allerede tilbydes takket være af AGCO. AGCO foretager store investeringer for at kunne tilbyde denne enestående service. Vores tekniske uddannelsesprogrammer sikrer, at alle forhandleres teknikere kender din høstmaskine ned i mindste detalje. Vores forhandlere har også adgang til AGCO's store lager af originale reservedele, der leveres vha. af den allernyeste logistik. Alt dette tjener ét bestemt formål: At du kan udføre høstarbejdet, når afgrøderne er klar. Uden at du binder dig til noget.

Programmet er tilgængeligt på visse markeder til bestemte høstmaskiner, der er i produktion i øjeblikket. Alt, du skal gøre for at være dækket af Harvest Promise, er at registrere serienummeret på din MF mejetærsker hos en autoriseret Massey Ferguson forhandler.

* Harvest Promise programmet for 2015 er tilgængeligt fra 1. maj til 31. oktober 2015 og kun for registrerede maskiner
** Din forhandler kan fortælle dig, hvilke dele der klassificeres af AGCO som ’kritiske’
*** 48 timer for øer ud for kysten
**** Følgende maks. tilbagebetalingsbeløb er gældende: 3.500 euro for mejetærskere og 2.000 euro for storballepressere