Nyheder

CEJA afslører ny identitet

Som markering af sin 55-års fødselsdag lancerede CEJA, European Council of Young Farmers, i december i Bruxelles en ny visuel identitet og afslørede sit nye logo.

I den anledning blev der afholdt en reception i Europa-Parlamentet med deltagelse af en række medlemmer af Europa-Parlamentet samt medlem af Europa-Parlamentet og næstformand for EPP-gruppen, Mairead McGuinness, som holdt en tale i forbindelse med receptionen.

CEJA's formand, Matteo Bartolini, afslørede sammen med sit team af næstformænd logoet. Lanceringen af det nye logo sker samtidig med Europarådets vedtagelse af CAP-reformpakken, der markerer afslutningen på et længere forhandlingsforløb for såvel CEJA som EU's institutioner.

Matteo Bartolini hilste i forbindelse med lanceringen den nye CAP velkommen som en succes med ordene: “Vi har besluttet at forny CEJA’s image for at se fremad og har skabt en ny og yngre visuel identitet, der passer sammen med en ny og yngre CAP.”

Massey Ferguson er officiel partner for CEJA, der varetager interesser for omkring 1,8 millioner unge landmænd i hele Europa, og har som sit primære mål at opfordre unge mennesker til at gå ind i landbrugsbranchen.


Billede fra CEJA-receptionen, der blev afholdt i Europa-Parlamentet, af Campbell Scott, Massey Ferguson Director, Sales Engineering og MF Brand Development, der overrækker Matteo Bartolini og Mairead McGuinness en Massey Ferguson-kalender.

“Vi har besluttet at forny CEJA’s image for at se fremad...”